Søg i denne blog

onsdag den 21. september 2011

Mere mosgummi til kreaværelset!

I sidste uge var jeg forbi den lokale genbrug. Jeg faldt over en pakke uåbnet mosgummi-blomster til markering af glas... Tænkte de var super fine, men nok ikke ville blive brugt herhjemme. Jeg gik en runde i butikken og fik så den idé, at de blomster da kunne bruges til pynt! Så vupti, de røg med hjem for en 5er! Og voila, nyt pynt på vinduet og skabet i mit kreaværelse... og de matcher bare så fint til mine balloner og giraffer ;)

11 kommentarer:

  1. Det er jo genialt - super flot :)

    SvarSlet
  2. Ja, de er rigtig smarte.. Jeg har mine til at hænge på døren til Anna's værelse:)

    SvarSlet
  3. Hvor er de søde - det ser godt ud i vinduet! :-)

    SvarSlet
  4. Super god ide...
    Du er da bare så kreativ...

    Ha´en dejlig dag.

    Knus Susi

    SvarSlet
  5. Nej, hvor er de skønne!! Hvor mon de oprindeligt er fra? :)

    SvarSlet
  6. Dejligt I kan lide ideen, jeg bliver i hvert fald selv glad af at blive mødt af blomster :)

    Jeg ved faktisk ikke hvor de er fra oprindelig, desværre...

    SvarSlet
  7. Øv osse! :) De er bare skønne!

    SvarSlet
  8. Hej
    De er fra Netto, det var sidste eller forrige år, mener jeg det var, de havde dem, de bruges omkring foden på vinglas, det er sådan vi bruger vores.
    Tillykke med jeres babyboy <3
    - Milla.

    SvarSlet
  9. Ah sørens osse, at det er så længe siden! Så kan man jo nok ikke opfange dem nogen steder... :(

    SvarSlet